Często zadawane pytania
Dziel się informacjami o swojej marce ze swoimi klientami. Opisz produkt, opublikuj ogłoszenia lub powitaj klientów w swoim sklepie.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Zamówienia międzynarodowe zwykle docierają w ciągu 2-4 tygodni od wysyłki. Należy pamiętać, że zamówienia te muszą przejść przez urząd celny w Twoim kraju, zanim zostaną dopuszczone do ostatecznej dostawy, co może czasami powodować dodatkowe opóźnienia. Gdy zamówienie opuści nasz magazyn, mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce przez przewoźnika z powodu czynników niezależnych od nas. Niestety nie mamy wpływu na to, jak szybko zamówienie dotrze po opuszczeniu naszego magazynu. Skontaktuj się z przewoźnikiem to najlepszy sposób, aby uzyskać lepszy wgląd w lokalizację przesyłki i szacowany termin dostawy.
Jak skonfigurować zamówienie subskrypcji?
Dostarczymy produkty do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli przesyłka nie dotarła w podanym terminie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jak zwrócić moje przedmioty?
Obecnie nie oferujemy bezpłatnych zwrotów klientom zagranicznym. Będziesz zatem musiał sam pokryć wszystkie koszty zwrotu jakichkolwiek przedmiotów do nas. Radzimy oznaczyć paczkę jako „zwracany towar”, aby uniknąć dalszych ceł. Pamiętaj: zdecydowanie zalecamy zwrot wszelkich przedmiotów za pośrednictwem zarejestrowanej usługi umożliwiającej śledzenie przesyłki oraz uzyskanie i zachowanie dowodu nadania, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty, które nie dotrą do nas.
Jak wybrać odpowiedni dla siebie rozmiar?
Habitat stworzył uniwersalny system rozmiarów, którego celem jest zapewnienie unikalnego odniesienia dla wszystkich krajów. Możesz łatwo znaleźć najlepszy dla siebie rozmiar, korzystając z naszego Przewodnika po rozmiarach, który zawiera tabelę przeliczeniową dla wszystkich głównych systemów rozmiarów krajowych.
Przewodnik po rozmiarach jest wygodnie dostępny na stronie każdego produktu.
Jakie metody płatności akceptujesz?
Habitat akceptuje następujące metody płatności za zakupy online:
• Wszystkie główne karty kredytowe, jak pokazano przy kasie
• PayPal: jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć podczas zakupów u nas
• Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay
Należy pamiętać, że adres rozliczeniowy musi być zgodny z adresem na wyciągu z karty kredytowej.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia online będziesz mógł zobaczyć szczegóły zakupu, śledzić jego przygotowanie i sprawdzić aktualizacje wysyłki w obszarze Moje konto.